Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. OK

A. Wolnowska
Implementation of qualitative rules in company`s information management

Streszczenie: W artykule przedstawione zostały wybrane zagadnienia zarządzania jakością. Podkreślono rolę informacji w przedsiębiorstwie i odbywających się tam procesach pracy. W oparciu o osiem zasad zarządzania jakością, kanony TQM i założenia pionierów dziedziny, m.in. Deminga, Jurana, Crosbiego i Shewarta, autor zinterpretował zastosowanie wskazanych zasad i założeń do przepływu informacji w przedsiębiorstwie. Sugerowana przez autora analogia nie tylko podkreśla wagę informacji jako zasobu przedsiębiorstwa, ale również wskazuje na możliwości doskonalenia zarządzania nią.
Słowa kluczowe: eksploatacja, zarządzanie, niezawodność, prognozowanie, komputerowe wspomaganie, GIS, CMMS, EAM, ERP, KPI
Czytaj artykuł »

   
© wydawnictwo.panova.pl