Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. OK

A. Matuszak, Z. Matuszak
Comments on adult education
Streszczenie: W artykule przedstawiono charakterystykę środowiska nauczania dorosłych i modeli pracy z dorosłymi uczniami. Podane zostały definicje kształcenia ustawicznego dorosłych, ze szczególnym uwzględnieniem nauk społecznych. Opisano i przedstawiono funkcje, które mogą zostać spełnione przez kształcenie ustawiczne dorosłych. Scharakteryzowane zostały formy i metody kształcenia ustawicznego. Biorąc pod uwagę różne kryteria, opisane zostały najważniejsze różnice w modelach edukacji dorosłych - technologicznym, humanistycznym i krytycznym. Zostało podkreślone znaczenie kształcenia ustawicznego dorosłych, a także zostały wyróżnione niektóre z pozytywnych cech nauczania dorosłych.
Słowa kluczowe: edukacja dorosłych, edukacja ustawiczna
Czytaj artykuł »    

   
© wydawnictwo.panova.pl