Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. OK

B. Szczerba, B. Białecka
Analysis of complaint problem solving process to smart development in an automotive company

DOI 10.12914/MSPE-09-04-2015
Streszczenie: Proces rozwiązywania problemów reklamacyjnych jest bardzo istotny z punktu widzenia każdego przedsiębiorstwa, a w szczególności przedsiębiorstwa o charakterze produkcyjnym. Reklamacje zarówno wewnętrzne, jak i zewnętrzne generują koszty, z którymi przedsiębiorstwo musi się zmierzyć. Aby prawidłowo zidentyfikować źródło powstawania problemów można posłużyć się różnego rodzaju metodami oraz narzędziami zarządzania jakością, które w jednoznaczny sposób pozwolą wskazać przyczyny problemu oraz podjąć skuteczne działania korygujące i zapobiegawcze.
Słowa kluczowe: rozwiązywanie problemów, zarządzanie reklamacjami
Czytaj artykuł »

   
© wydawnictwo.panova.pl