Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. OK

M. Kazimierska, M. Grębosz-Krawczyk
New product development (NPD) process – an example of industrial sector
DOI 10.1515/mspe-2017-0035
Streszczenie: Celem artykułu jest omówienie procesu wprowadzania nowego produktu na przykładzie sektora przemysłowego w kontekście koncepcji rozwoju nowego produktu (NPD). W artykule przeanalizowano poszczególne etapy procesu wprowadzania nowego silnika elektrycznego, uwzględniając ich cele, wdrożone procedury, funkcje i podział odpowiedzialności. W artykule wykorzystano informacje pochodzące ze źródeł wtórnych oraz wyniki własnych badań empirycznych, prowadzonych w międzynarodowej firmie produkcyjnej. Badania oparto na studium przypadku. Wyniki wyraźnie dowodzą dużego znaczenia lidera projektu oraz stałej współpracy z klientem w procesie rozwoju nowego produktu.
Słowa kluczowe: rozwój nowego produktu, zarządzanie projektem, zarządzanie produkcją
Czytaj artykuł »

   
© wydawnictwo.panova.pl